stage Frankrijk camping le pech - Reisverslag uit Les Eyzies-de-Tayac-Sireuil, Frankrijk van giovanni Luitgaarden - WaarBenJij.nu stage Frankrijk camping le pech - Reisverslag uit Les Eyzies-de-Tayac-Sireuil, Frankrijk van giovanni Luitgaarden - WaarBenJij.nu

stage Frankrijk camping le pech

Door: giovanni van de luitgaarden

Blijf op de hoogte en volg giovanni

19 Mei 2015 | Frankrijk, Les Eyzies-de-Tayac-Sireuil

we hebben de eerste 2 weken al kennis gemaakt en zijn ook eerder begonnen in het buitenland om ons mentaal voor te berijden (;. onze eerste indruk was aardige mensen heel sociaal maar wel hard werken. onze werkzaamheden zijn veel in de natuur werken. we zijn nu bezig met een project van tenten die hebben we helemaal zelf gemaakt met personeel en de chef de eerste week van stage as wel leuk vooral omdat Zyan er bij kwam en we nu met ze drieën zijn. ons werk is nu nog steeds het zelfde verschillende klussen en projecten. we eten in de middag warm waar ik wel even aan moest wennen en in de avond een stokbroodje.

• 20 Mei 2015 - 08:35

Frans:

Ja, Gio. Het begin is er. Lees je ook verslagen van anderen? Ze zijn allemaal lekker bezig. Vraag ande anderen of ze ook een blog bijhouden, het mag nog ietsje uitgebreider en foto's, leuke, gekke bijzondere en gewone foto's willen we zien!

Succes, Frans